det är sommar härute, höst i skolan, vinter i mina händer och vår i min själ.

Hejsvejs!
Idag är det torsdag och jag slutade 1,5 hours ago. Men jag fick vänta i solen på taxien en helvets lång stund. Men jaja, sånt är livet..eller?

Vi började med en spännande svensklektion, vi läste en massa texter till ett gammalt nationellt prov vi ska göra next week. Väldigt fina, fanns en om ett par fattiga som bröt sig in på ikea och gjorde sig ett hem på julafton och en annan om en ensam gatumusikant. Fint var det. Sen ångestskapande matte och trevlig no med vår nya lärare, som vi har känt sen sexan men yeah. Sen lunch, idrott(teoretiskt shit) och engelska. Sltuade sjukt mycket tidigare än vad jag bör. Nu bör jag egentligen sluta really. Men skitsama. Jag är huuuuungriiiiig och ikväll är det malmö som gäller. Rular gör det!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0