hellö

Jag är mycket seg idag, men ändå inte. Har ej gjort ett dugg utom att handla med padre, det var tråkigt fast pappa försökte lösa världens problem samtidigt. Jobbets problem alltså. :) komplicerat var det alltihopa. Läste även ut soul of the fire ida,g halvvägs i sot nu med andra ord. Trevligt är det. Har ingenting alls att meddela er läsarmänniskor. Inte ett endaste dugg. Gråt inte, för det är jobbbigt för er, men jag har inte det. För utom att det är 63,5 h kvar tills Hannah är här. Jag är en timnerd! Visste ni inte det eller? Fatta hur lite tid det faktiskt är, iiiii! Fy vad det kliar överallt alltså, vad är det för fel på mig? Finns det en sjukdom som gör att det kliar precis överallt hela jävla tiden? Isåfall har jag lätt den´. O god, breakfast in america comin up. Bluntie!!!! Nej, jag går. Förlåt men ni vill inte se mig såhär..igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0