jag älskar the sounds.

Jag tänkte bara på den här låten jag hör nu, men nu kom jag på att det var en vecka sen jag såg dem. Tänkte jag inte på. Men jag tänkte mest säga att jag lever och att idag har jag haft kraftig otur men lite lugn och glädje too. Började med ett gammalt nationellt prov i svenska, men det var faktiskt kul, hör och häpna. Sen har jag trott hela dagen att det var fredag och varit allm änt jobbig mot allt och alla som jag typ alltid är. Men ingen klagar utom ibland då men jag inte bry. Jag trodde att Agnes sa "en grupp daraner" men det sa hon inte, tråkigt nog. Ska svsluta detta sjukt korta inlägg med att min hörlur nog är odödlig. Först lossnade underdele n, den som är festad vi sladden liksom, och sen idag delades luren på mitten helt och hållet. Smash sa det. Me nog fan funkar skiten ändå! Den andra i paret är helt hel förutom att sladden är lite konstig och den är stendöd! Alltså, det här får en att tänka på hur en hörlur faktiskt är uppbygd...

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-27 @ 22:26:43
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Honey

Jaja, jag vet att du har ambitioner, men du behöver ju inte ha dina egna fysiklektioner. :D

2009-08-28 @ 12:10:06
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0