let there be love!

Sånggrupp avklarad. Blev inte så dåligt som vi trodde alls. Gruppen var bra och det lät faktiskt bra när vi sjöng, Sofia var trevlig dessutom. Det är hon alltid egentligen men ja. Vi sjöng några oldies och började jobba på en jasslåt eller vi hörde den egentligen bara. Den var söt. Titeln hittas i rubriken.:) nu ska vi väl snart äta mat I suppose. Hoppas it i alla fall, för mat är gott. Glömde jag berätta om svältkuren i skolan? Jo, det hade jag nog glömt. Vi fick fisk, min favoriträtt och suddenly fick vi bara ta en fisk. Jag höll på att skalpera mattanten. Oj, glömde ju publicera det här inlägget, gör det nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland känns det som om vi inte är så långt ifrån varann iallafall. Vi fick också fisk idag, nämligen.

2009-08-26 @ 22:14:47
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: Pamela

Fick bara ta en fisk :)

2009-08-30 @ 13:57:40
URL: http://dramaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0