nää det är inte jag..det är du!

Haha, flummkväll blidde det idag. Sjöng för full halls med Ara. Vi spelade in parodier på låtar, not ready to make nice på brittiska och love story på svenska. Jättekul. Citat följer nedan.

jag: Alltså jag kan lika gärna prata med en vägg. Hej vägg! Oj, du var då ingen vägg. Du var ett skåp!

konversation mellan Sara och Vivianne:
s: jag hade en udda dröm inatt. Jag satt i fängelse och hade superkrafter, och sen var det nåt med någon vagn.
v: haha kriminella Sara. Du hade säkert stulit mina superkrafter för att komma in i fängelse och sen kom jag med en vagn och tog dig till ICA för att sälja dig. Så måste det ha varit!

två från förra veckan then.

vi lyssnar på en låt med Anastasia och grabb.
jag: här är grabben!
hannah(lyssnar på Anastasia): fint, men han låter lite feminin..

hannah får mat framför sig: oh, jävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0