the worst of both worlds!

I ett perfekt liv hade jag just nu varit påväg från engelholm med honey. Men inte i detta liv. Jag får vänta ett par timmar till, cause the plan did break. Bäähää.

I alla fall hade jag filmkväll igår med syster och kusinisar. Vi började lättsamt med pizza och sen patrik 1,5, den var väldigt rolig att titta på med dem. De är koonstiigaa. :D sen såg vi Hannah Montana och den sögsögsög, men vi enjoyade Amandas hoe down throw down. Hon kan hela dansen. Och hon har inte sett filmen förut. Sen såg vi även horton hears a hoo, en djup filmis.

Jag vill mörda någon. Planer går nu plötsligt halv åtta. Jävla fucking idioter. De är döda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0