undrar vilken låt detta är?

Godmorgon eller förmiddag alla! Jag undrar som sagt vilken låt detta är men det var nothing som jag anade. Den är jättejättesöt och hela refrängen är i in citatlista, men den är för lång tyvärr. Nåja, det ska vi inte tala om nu! Jag sitter och älskar min syster för hon lät mig låna hennes hörlurar på lite längre sikt. Älskar henne jättemycket Idag ska jag på lundakalaset med Agnes och sen till cia och hans och amanda på typ födelsedagsparty. Har verkligen ingen lust men så får det väl bli antar jag. Sen ska far på kräftskiva men vi ungdomar ska skolka från det hade vi tänkt oss. Pappa skriker på Sara där ute men han blir så grovt ignorerad. Nåja, nu ska jag snart åka och ska ge ett citat. Felstavningar är här meningen så ni ska förstå det roliga.

Hannah: Jag bara ger och ger, jag är typ gesus!

för lite information sjunger jag breakfast in america jsungt emotionellt och skriver om texten lite. "I´m a winner, I´m a sinner, yes I want your autograph!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0