vila i fred, dumlekolan!

Ja, det var tänkt att hedra Dumbledore eller dumlekolan som han heter i vårt hem med det där. Ja, filmen var inte helt urkass måste jag motvilligt medge. Ganska bra faktiskt. Så fort jag hade bestämt mig för att ignorera den där Alan Rickman och allt han hittade på blev det dock ännu bättre. Fick ogrundade skrattspasmer (inte smart.), hoppade till ordentligt på ett ställe (det gjorde alla!) och hade väldigt kul åt allas konstiga repliker. Är nu fasansfullt trött och har inte mycket mer att säga. Störde mig oerhört på Bella som inte hade något med nåt att göra men som ändå dök upp och lite annat som ej var vettigt i filmen men det var bagateller. I´m proud of the bastards!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0