And so this is christmas, and what have we done?

Lillejulafton, är det idag. Det är ingen utom vi skåningar som säger så, verkaresom, men så heter det i alla fall. Denna har spenderats med att må fasligt bra. Åkte till stan med pappa för lite sån där quality time och för att köpa en julklapp till mamma, men den fanns inte. Så vi åt på burger king (som är sååå underskattat) och prata böcker och musik och vara allmänt djupa och nostalgiska. Det var jättejättetrevligt och sen när vi kom hem hade vi rimstuga. Vi ska nemligen rimma på alla paket i år. Det ska bli jättekul att se hur detta urartar. mamma har dock fastnat lite på rim, för hon kom nu in och ropade "nu får det knäck, så du blir tjock om din häck!". Knäcken var god och just nu sitter jag här och tänker dumma tankar. Det vill jag gärna sluta med, men kan tyvärr inte. Jag som skulle må bra hela dagen idag och allting. Det är väl bara att inse att detta inte går. Usch, nu hatar jag de flesta i världen. Det är dock inte deras fel. Men nu ska jag nog sluta, för det här skulle verkligen bli positivt var tanken. Ursäkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0