andra romanen för dagen already

Ja, skrev just en mindre krig och fred till onna då hon inte mindes våra fina ögonblick tillsammans och jag skulle ge henne det. Nu sitter jag här och lyssnar på unbreakable med fireflight som alltid får mig att tänka på dead by april. De hade lätt gjorn bra, introt låter till och med som nåt de skulle kunna göra, fast med gitarr istället för det piano det hade fordrats. Nu hamrar de på instrumenten, nuuuu slutar de hamra. Död åt långa gitarrtoner, de är så tråkiga. Nu sattes en ny låt på. Undrar vilken. Också en fireflight, tror jag. Känner igen. Den var lite lame, men söt. Brokenness, fint ord! Jaha, det är more than a lovesong. Den är en gullig en och onna ignorerar min roman. Den som var så jävla bra och allting. Blir imponerad av mitt eget minne. Jag har tidigare agerat almanacka åt henne, vilket jag då aldrig trodde att jag skulle. Oj, det var inte onna som ignorerade, det var jag.:) och ja, vad ska mer sägas? Kan berätta om igår, det var trevligt. Pratade med hannah hela tiden och hon var söt. Det är den här låten också. Jag sjöng för henne för att hon skulle bli glad, bland annat paramore, avril lavinge (!) och marit bergman (!) sjöngs på önskan av henne. Coolt.:) nu lyssnar på bored of your love istället, meg & dia. Den är jättejättejättefin. :D fast den tog slut nu, så seg var jag på att blååga.;) och jag ska snart ut och walka med lukas vilket ska bli bryvärt. Är tydligen fint väder idag. men jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0