damn headlines, go to hell! I´ll follow!:D

Lördagen är lång, men helt ok. Har hunnit må bra (titta titta, jag kan än), må rätt dåligt och andats. Badat och ätit god frukost och lunch. njutningsvärt. :) vad ska hända mer idag? Jag vet inte. Ingenting. Tomhet. Tråkighet. Kärlek. Bok. Trötthet. Julstämning. Ovisshet. Alltid alltid ovisshet. Att vänta och se vad som ska hända där inne. Inuti. Vad som ska kännas och tänkas och drömmas och fås ont av. Jag vill inte veta. Man rycker upp sig, man klarar sig..och så ner igen. Inte berg-och dalbana, inte så..klassiskt. Mer som frittfall. Jag mår just nu väldigt illa. Smart att prata om fritt fall då. Aa, jättesmart. Sluta gunga kära emma. du mår bara illare då, vettu. Här är plötsligt kallt också, men jag skaver inte lika mycket nu som igår. Det blir ingen sjuka i jul. Hannah ska skydda mig från alla möjliga sjukor, säger hon. Fint värre.<3 men nu drog hon och åt ostkaka. jag mår faktiskt inge bra rent fysiskt. jag tror jag ska lägga mig tills hon är back.:) godnatt suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0