forget what we´re told, before we´re too old..

Jaa, fredag, då. Sen jag skrev sist har alla flummat, vi har haft lektioner, lyssnat på alison på idrotten (alla hatade utom moi), fått panik i bilden eller på bilden menar jag och haft deeptalk med syster. Hon var mycket söt och likaså var halo när jag sa att jag var sur. Jag har gulliga v'nner. de komemr att behövas idag, för nu ska jag göra något otroligt dumt här. håll ier för det här lär inte bli bra alls. Jaja, var det något mer jag ville? Sitter och läser gammalt Marian, äter pepparkakor och lyssnar på syster som sjunger pink i the kök.;) har inte så mycket mer att komma med. Jag saknar alla. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

gurka är gott.

2009-12-12 @ 12:27:53
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0