gäsp..

Ja, natten igår var..händelserik. Jag var helt slut och babbalde osammanhängande i värsta teaterlägerstilen (vink vink Onna) och sa diverse djupheter. Det hela började att Hannah sa åt mig att bli psykopat, men ja, det är inte så konstig som det låter. Psykolog, hon menade, för jag var så ofattbart smart inatt! alltså, jag meenar det. Hon kommenterade med "vilken psykologiskt cool grej!" och alla var glaa ohc muntra. Sedan bröt vi ihop lite smått som man bör och jag undrade "why do all good things come to an ordmoj?". jaja, vi tar ett par citat från nattens djupare delar. Först vill jag säga att rebecca är en jättevacker låt om ålderskillnander. me<3ålderskillander! men, alltså, jävla n, ålderskillnader! sååådääärjaaa!

här kommer citat iallafall!
jag: Hannah, tänk om vattendropparna drunknar i varandra?

hannah: du är så djup, min lilla sjö. (<33333)
jag> ja, de [ker till och med p[ f[rresor! till gotland, faktiskt. eller..det kanske var scotland_

vi pratar om bönder.
jag: bonde. bond-e. liksom, James bond(e)!

var nog allt. hejrå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Underbart! :D

2009-12-28 @ 13:11:42
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0