helt slut men annars är det fint

Nu har jag spenderar ett par timmar alldeles ensam (vaaar är alla underbaaaringar+ Okej, Hannah är och rider den saken, men alla andraa?) med att skriva och lämna in min svenska. En mycket glorious skrivuppgift har jag nedtecknat, fast den sög rätt mycket. Men jag inte bry så väldigt mycket för Danielle kanske gillar the shit. Har även läst igenom min allra första julkalender, 24 sätt att skapa julstämning. Den var hur söt som helst, fast jag verkar ju inte ha mått nåt vidare. Under den sista stundens läsande hälsades texten av otaliga "naaawww" men för det mesta verkar min Toraperson ha varit en populärare version av mig. Hon var deprimerad, finnig, förvirrad och allmänt lame. Lite läskigt hur lite som förändras egentligen. Aja, nu har jag även haft kvällsfika i form av pepparkaka och sodastreamfanta med mor. Vi diskuterade jymnasiet och jag skrattade ihjäl mig åt allt möjligt. "men om estetiska programmet hade samma kurser som samhällsprogrammet kunde man ju skita i det programmet! ...vilket de flesta skolor i och för sig gör.." var något vi hade kul åt. Sedan gav jag henne en oseriös utskällning för hur dåligt hon stöttade mig. "men du är ju inte ens troende!" ungefär. bra där, kära mig själv. Varför sitter jag såhär konstigt? Benet bryts ju fan av såhär. Men jag totalt ickebry, låt benen flygaaaa! Eh ja ursäkta babblandet. Goodbye..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag äälskar edan sodastream-fanta. Vad var det mer? Äsch.

2009-12-10 @ 08:07:46
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0