I live to talk!(misstolka inte! eller gör det, om ni nu vill!)

Gud, vilken otrolig tur ni har att hannahs blogg är så lång. Den gamla alltså. Den har lästs igenom underkvällen, och därför fick ni ingen jag-mår-skit-bloggning! Är det inte epic? Nu ska ni få ännu en jag-mår-bra-bloggning iställe!

Aa, har spenderat kvällen med att läsa, dårå. Har därför ramlat in i en nostalgitripp till typ..januari. Känns länge sen. Oj! Hayley lät nästan som jag där. Fast nu låter hon mer som en Onna med galen bröstklang, eller som Onna lät när hon sjöng what have you done. Alltså inte särskilt rent, men fint ändå. :) liksom lite..smutsigt, om ni fattar va jag meenar. Jaja, vad har jag mer gjort ikväll? Ätit hamburgare, lyssnat på musik och varit riktigt förbannad på datorer, mig själv och annat man kan vara förbannad på. Mamma, till exempel. Hon kom in i mitt rum och gastade "seriously! seriously! seriously! seriously" och även om hon citerade grey´s anatomy måste hon ju ha fattat vad hon gjorde. jag menar, vad skulle hon annars säga det för? Jag blev alldeles hemskt sur, eller inte. Eller jo, för mitt mående var ej bra. Nu höll det på att sänkas, men Hannah höjde. Fast jag mår ändå liiite sämre, men det gör mig inget, för sådär superbra kan man ju inte gå runt och må. Då slösar man ju sånna där..energimojar. Jag älskar mina dixieflickor. De får allting att verka så djupt, men det är egentligen väldigt enkla ord de använder. Jättefint, är det. Nu skrev vispen till maj! Jag glad bli! Jag vill ge Hannah en flygbiljettis i julklapp. Frågade just om jag fick, igen. Nej, komm er svaret bli. Det blev det, titta vilka framtidsvisioner jag kommer med en dag som denna. Oj, vad jag är trött egentligen. För ett tag sen satt jag och tänkte på något, men jag fattade inte vad det var efteråt. Detta händer mig ofta, men då brukar jag glömma hela tankegången. Denna gång minns jag att jag tänkt på "days<3" och när jag kan ha använt det förr. Det var väldigt relevant trodde jag och vargar morrar i "onnalåten" som jag och Hannah kallar den. Onna själv blev högst förvånad över detta, lät sharon sjunga ett par toner och sa "ser du, det är inte alls en Onnalåt!". På tal om Onnalåtar så lyssnade jag på hennes version av the best day förut och kom på att den var fantastisk. Fan fan fan jag borde inte lyssna på bittersweet. Jag hatar Lily Evans. Fan fan fan. Hannah förbjuder mig men jag låter Sharon sjunga vidare. Människan som kopplade den här låten till Lily och Satan är härmed död. Jag också, för jag lyssnade på den fast jag inte fick för Hannah. Nu borde jag sluta blogga. Fast måste ju skriva veckans vän. Vem skall det bli denna dag? Jag inte veeeta!:(:( veeem ska jag taaa tycker niiii? Oj, vem lät Sharon som där? Någon var det i alla fall utom ett och den här låten (inte bittersweet) handlar om hitler och stalin och andra små grabbar. Nu är jag helt slut och ska sluta blogga. Äntligen, tänker ni. Det var väl för fan inte jag som sa åt er att läsa, eller var det det kanske? Va? Va? Äsch! *utelämna hälsningsfras med flit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0