lucia ramlar vinglande in, själv står man här med julstämning i sin..

Luciiaa och lussefikaa i skolan. Halo sjunger bredvid mig och jag är allmänt glad. Luciatåget var fiiint som fan även om många (eller möjligen bara en..) var full och samme pojke var allmänt musikalisk och galen. Alla sjöng tänd ett ljus och han körde en mycket fin specialare. Det var fint, utan ironi. Jag har inte varit så glad på hur länge som helst av någon anledning. Halo har en omänskligt bra sångröst här bredvid mig alltså. jaja.

igårkväll åt jag flott middag med soia på hamburgerstället och diskuterade allt möjligt som kent, blindskämt och vänskapsrelasioner. Well, sen på kvällen hade jag lite svarta minuter med Hannah och Tildah hjälpte mig (omedvetet) att må bra igen. Nu ska jag sluta skriva innan vi blir utkörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0