och god jul förresten..

Bra dag idag? Nej, skitdag idag. Varför? Det kan ni ju undra, för det gör även jag. Till att börja med har min syster fått magsjuka. Det gillar inte jag, för jag vill inte få det!:( självisk? Näää. För det andra är jag som vanligt (waj?) helt jävla slutkörd. För det tredje är jag i skolan. Det behöver jag liksom inte. För det fjärde hade jag en hemsk revymusiklektion och revyn kommer att bli det värsta i hela mitt liv. För det femte vill jag inte sjunga med halo på fredag och skämma ut mig som så jävla mycket sämre än hon. För det sjätte vill jag må bra, but I-fuckin-don´t. Ursäkta gnället. Ursäkta att min blogg numera mest liknar ett minusladdat klotterplank. Ursäkta och åter ursäkta. Som alltid. Ursäkt på ursäkt på ursäkt på ursäkt. Ursäkta att jag finns. Det är vad jag säger såfort jag öppnar munnen. Alltid, undermedvetet. Det är det jag förmedlar. Så jävla äckligt. Men det intresserar väl inte er kan jag tro. Fuck yall. (no..forget I said that)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack för att du finns! <3

2009-12-16 @ 16:04:47
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du sjunger jätte bra, du hade bara lite dåligt självförtroende... (ska vi ha en vara irriterade-på Halo-för-att-hon-sjunger-bra-och-vågar-ta-för-sig-utan-att-bli-nervös-stund?)

/Bilbo

2009-12-18 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0