plans changed..

Jag ska till onna på onsdag!:-o:-o:-o detta äro det sjukaste som någonsin har hänt mig här i world. Liksom bara sådär plötsligt nu drar vi.:D nu sitter jag här och pratar med en Hannah som är helt slut. Det blir inte så mycket pratande då, skall ni veta. Nu kom syster hem med buller och bång och jag har inget att säga riktigt. Förutom att jag är högst trött och att jag idag har handlat, ätit kött och (extremt mycket) potatiskroketter och nu äter jag diverse onyttigheter och..ja, blåågar. Så skrev jag ju igår också typ. bra är jag. men nu mååste jag ju göra en veckans vän, oh, nooo.:(:( då jag väl få göra det då. aja cu, koppar..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Yay! :D

2009-12-28 @ 13:14:02
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0