skolavslutningsepedemin infaller sig..

Det är någon form av psykad tradition som mitt liv har lagt sig till med att må dåligt på avslutningar av vitt skilda anledningar. Magont, datorlöshet (två gånger), regn, dåliga betyg och just idag bara mitt vanliga dåligtmående. Förmodligen även dåliga betyg, jag vill verkligen inte kolla på det där pappret just nu. Haha, bara för det kom mor in och kollade mina betyg med mig. Lyckat. och jag..blev..inte..sänkt..i..biologi..och..kemiii! Lyck. Så lite bättre mår jag nog ändå. Men nu har jag ett helt tomt jullov framför mig. Ekande ekande tomt. men jag ska inte deppa ihop..inte idag igen. Jag orkar inte. Om jag bara kunde hitta tillräckligt med motivation för att må bra så..

Kommentarer
Postat av: Hannah

That's kinda great! :D

2009-12-18 @ 19:51:52
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du har ett tomt lov kan du väl vattna blommor ? det brukar alltid få mig på bättre humör? ;

att ingenting är bra är iaf bättre än att allt är dåligt... int sant?

2009-12-18 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0