there´s nothing to be scared of..

Kan inte säga att jag mår som en prinsessa en dag som denna. Eller jag mår bra egentligen, men oron förstör lite. Maja, min katt, mår jättedåligt och åker just nu till veterinären. Mamma sa att det är tveksamt om hon kommer hem igen. Så ja, orolig är jag, men jag tycker inte att vi ska gräva ner oss i det. Here we go, dagen.

måndagen började med lite slapp-livskunskap och spanska. Sen hade vi biologi då jag sov på Susannes (uppfälda) dator, sen lunch som var god men jag hann inte äta så mycket för skulle öva med Halo och "the tamburin man" Bernard på piano. Grabben var underbar, improviserande och galen.:D :D Sen franska, tråkigt, sen sluta. Inget mer att säga. Nu ska jag vandra runt i förnekelseland, min sanna bostad..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Neeeej!! Inte Maja! :(:(:( Hon är ju..den näst-näst-bästa katten i världen. Nu blir jag ledsen.

2009-12-14 @ 16:30:34
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Matilda

lilla kissemiss ._.

&jo, det är fel på mig visst det

2009-12-14 @ 21:42:17
URL: http://butterflykissess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0