utan tvekan det finaste jag har

Är mina vänner och den här inspelningen av what have you done som jag lyssnar på nu. Snart skriker vi och alla blir rädda. Niklas vrålar och Rille flummar. "what have you done now? You have won idol!" okej Onna har kuul. Jag vrålar on my own och har allmänt kul. Nej, där vrålade Hannah och onna är seriös. Niklas kan inte låten och tar stämma och själv är jag just nu den enda som sjunger melodin. Nej, nu kom brudarna åter. Fin ton älskade onna och fan heller att du ska sjunga solo. Alla klappar lite random och Hannah är kul. Har kul menar jag. Nu blir det opera och jag är emotionell. Rille har skitkul och Niklas snackar göteborgska. Klagande vargar och Niklas kör en snygg (?) stämma. Hög är den i alla fall och Rille har ännu roligt. Ingen sjunger rätt. :D häxröst på ingång här. ;) det här var kul att sitta och resensera nåt sånt här flummigt. Jag är galen och niklas drillar. nu är den slut och niklas ska vara högtidlig. :D Hannah avslutar och nu lyssnar jag på en chapman-låtis som faktiskt var jättebra. hade totalt glömt att den fanns. nåja..

har idag varit och köpt julaklappar på stan. Vi rende runt och träffade cirka hundra människor vi kände, eller halvkände. Shit, den här låten var ju jättebra! Jaja. Åt kladdkaka på cream och är nu jättejättejättetröött. Skall i eftermiddag göra julgodis för hela slanten och ha en juladag med familjen. Mysigt ska det bli och jag saknar Hannah. Och Onna, insåg jag nu. Jag saknar faktiskt onna jättemycket. Och tildah! Shit, vad jag saknar folk nudå! Och Niklas, Rille, Sandra och Bardia också och hela min fina fina fina klass som betyder något otroligt mycket för mig. Dock saknar jag inte hedvig som atackerade mig i hörlurarna tillsammans med mig själv. Detta skrev jag om igår men det inlägget försvann. Jag skrev om att hon som sjöng de låtarna ju är död, alltså mig som elvaåring. Jag kom fram till att min själ är full av lik, då det föds en ny emma varje sekund; en erfarenhet rikare. Min själ är en kyrkogård, blev min slutsats, och av någon anledning är det ganska pleasant. Det är swift också, jag lyssnade på swift när jag skrev det första gången också. Dock inte samma låtis, och det påminner mig om en sak. Förra söndagen skrev jag ju ett inlägg där jag nämde world of make believe på ett ställe, genom att säga "sharon låter lik mig i början av den här låten". det obehagliga var att när jag läste dettta (ja, jag sitter och läser mina egna inlägg) lyssnade jag just på början av det. Otroligt obehagligt då det ju stod "den här låten". Sara sjunger opera och Sandy/Zandy+några random brudar sjunger skånska i mina hörlurar. Väldigt fint och nu mår jag plötsligt bra. Behövde ett romaninlägg, och nu drar jag! Den här random bruden i låten låter ju fan som ninni, men jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0