veckans vän, vecka 50

(Hannah, hoppa till nästa rad) namnis: Rickard, Urban, vad ni vill

åldris: femton årisar.

speciella minnen: att sitta på ett plan och vråla "skånelaaan!", Svea är mitt namn och andra lustigheter, att åka bil vilse i skåne, slaim med mera

hur länge har jag känt: men..vet ni..jag har ingen aning!:-o

goda gärningar: fått mig att gapskratta ofta, varit underhållande och varit bäst!

låt: lusselelle/lussebullar

saker jag skrivit om: none

meddelande till vän: jag säger som du..för urban, du rular!(fast du skulle inte ha sagt rular)

jaja jag vet att raderna blev konstiga.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tackar hjärtligast för varningen.

2009-12-15 @ 17:07:00
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: sandra.R

haha, rillad är underbar!

2009-12-16 @ 06:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0