wow, I cross the line everytime I try to say something important..don´t I?

Ja, rubriken syftar på det förra inlägget. Det vill vi inte prata om nu, men vad ska vi då prata om istället tro? Om nåt bra, som..ischoklad. Det har seriöst räddat min dag. Jag älskar det med hela mitt hjärta. <33 eller sådär kan man ju egentligen inte säga. som om jag älskar ischoklad och inget annat. Så är det inte, ofcourse.

Vad skall jag nu säga? Jag glömde att berätta ett par saker förut inser jag, som Toras underbara möte med ordboken. Det började med att hon slog upp ett random ord, vilket blev "God". nästa ord var irelevant, men det tredje blev "lord" och nästa "follow". oerhört crreepy och vi undrar lite där. Vad vill Gud säga? Och sen glömde jag berätta om min kära vän Agnes som kommit på ett nytt sätt att mobba mig. Hon sjöng sin älskade puppetlåt och la in lite andra provocerande namn än de som redan finns. Mycket, mycket otrevligt..om vi säger såhär så kastade jag mig av och ann på bänken och hyperventilerade. hemska hemska unge. Jaja, vad var det mer jag skulle säga tro? Det var nog inget har jag en känsla av. :) eller :( menar jag givetvis. Då måste jag ju lämna er, kära barn. Och även vuxna, kanske? Var går gränsen egentligen? Nåja, det kan vi ta en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0