fuck you and fuck your lies

Ja det där var alltså precis vad jag hörde i det här ögonblicket så det fick bli dagens konstiga bloggrubrik från bloggrubriksmestarinnan. Och alla som av misstag halkat in på bloggen: nej, jag är inte galen. (*jag måste ljuga lite vet ni!*)

idag har jag haft en rätt seg dag men jag gjorde "en höna av ett brev" på skrivargruppen. det är med andra ord ett beröm if u did not get that. Jag måste snart dusha och sen sjunka ned i min bästa vän(förutom nessa och ingemar): min säng. den har inget namn. namnförslag mottages?

Kommentarer
Postat av: anda

Jag brukar vara ganska bra på att ge namn förslag så här kommer mina lite små dumma förslag:

Mohamed, Abdulla, Nedina, Annahita...

Kanske inte dom bästa...

2009-02-03 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0