jag ser inga stjärnor!

Anledning att inte se i taket lyser stjärnorna:
-de har gjort Jenna till en alkoholisthora, utan överdrivt.
-Jag hittade en scen ur boken som var helt rätt, en!
-Morfarn var borta!
-Jenna är en emotionell och agresiv unge som skriker så fort någon rör henne.
-till och med musiken var fel. Det ksulle vara en kent-orgie. Inte en enda kentlåt fann jag, not one!

avslutar med en dialog från biomörkret..
Natta(mitt i värsta känslosamma scenen): nu blir bilden suddig. eller vet kanske är jag som har dålig syn?
Jag: you are going blind.
Natta: smittar det?
Jag: det är basillerna i popcornskålen.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Oh no! Inte din med? Fast den får nog visa upp lite mer tankeläsande tecken för att den ska bli riktigt läskig. Testa lite och rapportera till moi om den uppför sig tankeläsigt.



Hm... Låter inte som om jag vill se I Taket Lyser Stjärnorna. Inte för att jag ens läste hela boken, men med tanke på hur svårt jag har för bokbaserade filmer skulle jag säkerligen avsky den oavsett. Den låter ju inte så lovande med tanke på allt du sågar den för. Så den hoppar jag nog.

Såg du Linas Kvällsbok när den gick? Jag tyckte faktiskt den var riktigt bra gjord med tanke på att den var efter en bok den med. Fascinerande.

2009-02-04 @ 21:59:24
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Prova med halvmedvetet då, det kanske funkar. En lite vag önskan långt bak i bakhuvudet om vad nästa låt ska bli för en. This is indeed very interesting...



Mm, den gick i februari 07 (eller något ditåt). I alla fall var det då jag såg den. Såvitt jag minns den var den helt OK som sagt. Den stämde nog inte till punkt och pricka, men den stämde tillräckligt mycket för att jag inte skulle vilja vrida manliga genetalierna av filmskaparen och tvinga honom att äta upp dem tillsammans med en påse hundskit. ...vilket i och för sig förutsätter att det var en manlig regisör, vilket jag inte har en aning om det var eller ej. Men sak samma.

2009-02-05 @ 10:38:45
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0