levande vatten

Halloj
Idag äro det, som ni nog anar, söndag. Jag började dagen i djup ångest; kyrkan väntade. Där lyssnade vi på dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyga predikningar men temat var kärlek, och det vet ju alla vad det är som jag så klokt sa. Sen fick vi dock smlor men det övervägde inte kyyylan därute. Man kunde seriöst bada i slask. Mina fötter var indränkta långt innan vi reached home. Sedan åkte vi och handlade nya skor åt mig och åt lunch som var sådär. Nu babblar jag med honey, fast vi är tysta. Nu hörs en flöjtton utifrån köket. Nu började Hannah sjunga. Sen skrattade hon. Äsch hejdå.

Kommentarer
Postat av: sandra:P

haha:)

2009-02-23 @ 18:14:36
URL: http://andyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0