mnyskrivet inlägg coming up.

Haj på daj!
Jag lyssnar på freak out med avril lavinge, det var ett tag sen. Lite söt låt tycker jag. Idag har jag lunchat med Natta på saluhallen (jag börjar fan bli stammis! stammis på hamburgerstället, tragiskt.) och vi såg blommor. Vi var amased. Jag menar, blommor, under snön! Jag är fasinated. Men vi åt god mat och sånt. Natta var totalt förvirrad, vi blev stalkade av blondinbella (tyckte jag.^^) och vi sjöng sommarsånger. Nu lyssnar jag på låten med många namn som evanescence (det stavas tydligen så har jag hört.) har performat. Den är mycket fin. Fast plötsligt kommet att solo med koonstiga ljud. Men det är ju sånt som händer när folk skapar för mycket musik. Nej, nu först insåg jag att jag hade absolut nada att framföra.

Kommentarer
Postat av: ronja

Hur brukade du stava Evanescence förut? Ja har alltid stavat det så där.

2009-02-22 @ 16:28:13
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0