a friend in need is a friend indeed

Halloj hackspättar!
styckeindelning är jävligt överskattat haver jag insett. Men tänkte iaf bärätta om min finfina gårdagskväll. Pizzaätning på stan med natta blev det, gott som satan (nej, inte alls som satan.) och vi pratade om sådant som kastrering, the killers (jag tror att deras låt human handlar om twilight. det är min teori) och kändisar. Let´s dance och annat nämndes också. Sen åktes det hem (jäääääävla försenade bussar) och jag tillbringade kvällen flummandes med Saras galna vänner. Vi spelade upp till bevis (nu igen!) och Isa skrålade random låtar med bland andra tatu (hööööögt i faleett), seline dion och ja wonderwall skrålades också. Erik sjöng paranoied och allt var på topp!

idag har jag läst onjisens historik litegrann innan jag och sara swishade iväg till den treeevliga mormorderns hus där vi såg på eva rydberg (hon tvingade mig att se om den) och underbara underbara greveholm. jag älskar. Dessutom har hvisett massa nya saker, konstigt värre this. Skall nu försöka skriva tof och annat seriöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0