all these empty words, tell me what do they all mean?

Igårkväll babbladej ag först med honey på skype, ja jag har fixat mitt skype om jag glömde säga detta in ma blog. Men ja sen så plötsligt började det "pluppa" som jag klllad de där konstiga skype-ljuden och jag höll på att få psykbryt. Det visade sig vara Onja, Kaxel och flamsmaja som atakerade oss! Det blev en konstig konversation där jag bara såg hälftnen(era dumma chattungar.) och ja, det var fint. Idag i skol har inventing vettigt hänt. Fick ångest på matten (börjar bli rutin), Sara svimmade nästan på spanskan och ja..jag hostade som vanligt som en jävla idiot med lungspasmer. Vad det nu är för nåt, hoppas inte det är nåt, då måste jag sluta säga det. men snart blir set skrivarkurs och jag överlägger med honey om hur hon ska rymma till lund. haha. det går dåligt men godnatt.

Kommentarer
Postat av: ronja

Du är inte den enda som har ångest över matten.Ska jag vara helt ärlig kommer jag med största sannorlikhet att bryta ihop imorgon över att det är en lektion kvar till prov och ja, jag känner bara att ett utbrott är på väg och när den känslan kommer är det illa.

2009-01-26 @ 17:10:57
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0