ett nytt år att terra folk på

Nu är det 2009. Jag förstår att ni alla är högst förvånade, jag var ju först med nyheten. Jag hade, om ni undrar, århundradets semsta nyårsfirandr för utom själva tolvslaget. Jag åkte till några folk och åt och alla barn var helt tysta för utom när de blåste i tutor. Sen spelade de guita hero hela kvällen. Jag fick dessutom mens mitt i alltihopa. Men då kom mamma och tog med mig hem för vi skulle trösta lukas vid tolvslaget, för han blev lite galen. Sen var jag dock tvungen att åka tillbaka, gnägg. Nu idag har jag entligen avslutat och skickat iväg diktsamlingen, fast dikterna kom nog inte fram är jag rädd. Om jag motföfrmodan missat just dig när jag skickat mailet, skriv en kommentar så åtgärdas detta. Och äsch hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0