tomhet

Jag tycker inte om mitt liv. Visste ni vet? Jag hade ett liv jag kunde ha levt men det lever jag inte för det är fan omöjligt. För alla andra i det livet finns inte här. Det finns inga fina människor i Lund. Alls. Eller det kanske det finns men i så fall har jag inte hittat dem. Alla fina människor befinner sig en miljon mil bort. Det är inget bra liv ifall ni trodde det. Det är ingen liv alls. Folk säger man är asocial men surprise surprise vem skulle jag vara social med då liksom? Säg en person! Just det det finns inget. Önska mig lycka till i att liea mitt liv. (flltså förlåt. jag kommer att vara glad snart igen.)

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Känner igen mig sjukt mycket i detdär...

2009-01-03 @ 22:01:14
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0