headlines in the middle of the night..what do you expect of me?

Har varit hos Ia och Jonne på kolonin nu och allt möjligt. Vi har ätit lamm och pratat om bland annat komendier, standup-komik the good and bad, barnprogram, träd (jag argumenterade ägigt och sa åt pappa hur ond han var..det var jättekul!), talande kylskåp och stenugnsbageriet som Ia och Jonne är heeeeeeeelt besatta av. Honestly! Fast så bör man inte säga, då börjar nemligen far med seriously också. Mina grabbar visas ingen respekt i mitt föräldrarhem, det är inte vad jag kallar en bra uppväxtmiljö. Edie säger här att mina tankar finns i ett annat huvud. Hela den här låten handlar om att man har en dubbelgångare, för utom refrängen som handlar om hjul. De rullar och rullar tydligen. Jag förstår inte rikgit, men det gör man aldrig i hennes konstiga låtar riktigt. That´s the beauty of it all. Hm det där kom ju från en Amy-låt. Nu sjöng jag väl i aktning. Vad många Amy det finns. Diamond, Winehouse, Lee/Hartsler och Mc Donald. Det är ju mycket spännande. Nu vet jag inte mer att säga så jag låter bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0