how do you hold a moonbeam in your hand?

kvällen igår blev faktiskt godkänd. Såg först på sound of music med mor och syster som var gaaaaaalna, bjuder på ett par citat från filmen..men ni har väl redan sett den..jag hoppas det jag..!

grabb: I´m flattered capten..
Capten: How clumsy of me, I meant to acuse you!

och så den bästa i hela filmen:
"I don´t know your signal, capten!"
ja, jag förklarar inte.

Sen på kvällen sen pratade jag med ilda, tro det eller ej. Mycket spänt i början men sen satt hon på musik och allt blev bättre.
jag: Gud vad många grabbar det finns i världen.
Tildis: Och 99 % av dem är mina!

Idag har jag varit och ätit lunch och köpt present till Saris med Natta. För glöm inte att det är min födelsedag imorgon och jag vill ha presenter av er.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0