I believe that junk food tastes so good because it´s bad for you

hello på eder!
Nu har jag ätit ännu mer skit, underbar hembakt chokladmuffin och festis med Natta. Hur gott som helst och låg och stekte i solen i en timme med henne. Vi sjöng och sjöng och flummade och jag lärde Natta punktskrift. Nåja, försökte, well well. Alltså denna bok är maaaaddd. Lola, en av bokens huvudpersoner, har en kallelse verkar det som. Saint Lola of transorna. Men jag förklarar i resensionen. Oookaaaaj, denna bok blir bara värre och värre. Men jaja. Idag är det fredag, det är buurning hot here! Nu jag gå. Rubriken var förresten från affirmation, den underbara låten av savage garden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0