ingemar tror att klockan ej har slagit elva än, men det har den.

Han är dum, tycker jag. Tänkte mest säga att jag ska åka till västergötland idag, kanske bloggar därifrån om jag vill, för det är kul att vara en asocial sak. Sak i synnerhet. Jag har nu för övrigt hört all min nya musik, och allt var givetvis guld värt. Älskar att hitta ny musik, det är bland det bästa jag vet ska jag säga. Hitta gärna ny musik åt mig. Det är en god gärning ^^ men nu har jag inget att säga för utom en fråga: hur kan armar bli torn?

Kommentarer
Postat av: Honey

Ingen aning. :O Jaja, jag vet att jag är bäst och hjälper dig med att hitta musik. Go jag!

2009-07-10 @ 21:11:49
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0