ingen vill veta var vi ska parkera

Tjugoandra juli, Toskana

Ingemar ger mig stötar denna onsdagskväll, min namnsdagis. Jag fick choklad i precent och vi strandade ej idag. Vi poolade istället, låg och njöt eller snarare hade sjukt ont. Sen gick vi hem igen och åt pyttipanna och spelade mera kanasta. Vi failade som vi brukar, men vinnarna gav mig en tröstkram innan vi gick ner och poolade igen.

Sedan åkte vi till en by jag inte kan namnet på och åt på det bästa stället i italien. Mc donalds. Säger en del av utbudet eller vad säger ni? Jaja, vi vann nästa parti kanasta och nu avslutar jag inlägget med en cover på ”ingen vill veta var du köpt din tröja”
”ingen sörger när vi kör
Ingen ska sakna det vi gör
Ingen vill veta var vi ska parkera”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0