jag hatar och älskar ljudet när man får sms..

Det är högt och hemskt, men det var inte det jag skulle praa om. Idag har jag gjort en hel del grejimojor. Först åkte jag och handlade med pappa och hörde på p3 om prydefestivalen. Det var inte särskilt interesting tyckte jag, men jag kom på att Marit Bergman nästan är bra. Det var en spännande insikt.

Har även försökt hitta en praoplats idag. Men jag faiiilar. Ville praoa på raidon men de idioterna vägrar svara. Har inte tid att vänta på dem! Vad ska jag göööraaaaa?

Har fått kompis också idag och det känns bra. Jag missbrukar det. Ingemar fuckade sig just, den lille, men jag har åtgärdat det. Har även kokat saft med mamma och syster idag, på vinbär och rabarber. Det blev gott som vanligt :) ikväll bör jag verkligen se shut up and sing, känner jag. Den är försummad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0