just so you know, we are ashamed that the precident of united states is from Texas!

Har nu sätt klart shut up and sing. Det var allt jag förväntade mig och lite till. Nathalie Maines, Martie Maguire och Emily Robyson är några av de starkaste, mest tallangfulla och mest kreativa människorna jag vet. De tar så mycket skit och gör fortfarande fantastisk musik! Nathalie är den enda som skulle kunna kommentera killen som ska döda henne med "he´s kinda cute! Really, he´s a good-looking guy!". Låtarna fick en annan mening för mig, till exempel so hard och taking the long way around. Jag fick se en bit från när de skrev låten och det är något jag alltid har drömt om att få se med något band. Ibland ville man bara gråta, till exempel när en av systrarna (nej jag kan inte skilja) säger "If Nathalie came to me tomorrow and said, "I don´t wanna do this anymore" I´d care for her, I´d give up my carrier.". Glöm för all del inte att musiken är magisk och jag märker vilken enorm livesångerska Nathalie är. Bruden kan morra, det visste inte jag! Ja, words fail me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0