let´s do it like they do on the discovery channel

Jag ohc Sara är så smarta att vi nästan börjar gråta ska jag säga. Idag och igår har följande hänt:

1) igår sjunger Sara här kommer alla känslorna.
"du föddes mitt i vintern när mitt hjärta var mörkt (tömt..), nu faller det från himlen som en trasig perong...
2) "så känguru stavas med ru som sita bokstäver, är det därför ungen heter ru..?"
3) "Ior kanske också kommer från nåt?"(Ara)
mor: ja, kanske att åsnor låter så.
Jag och Sara: jahaaaaa!

Vi två är geniala. Berättade jag om att vi upptäckte att två av faders vänner är bröder? Vi visste inte det förrän i julas. "shit, de har samma efternamn!" kan ej tro att detta ej nämnts förut, men det har det nog inte. Nu lämnar jag eder alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0