sing it with joy

Gospel idag igen alltså. Fick stanna efter och före för skulle kolla om jag skulle få sjunga solo. Hell no! Några andra fick, en lät tydligen som jag om några år. Oroväckande då jag inte alls brydde hennes röst och ton och skit. Illaaaa! men jag fick sjunga i en liten grupp på tolv som ska sjunga i kontrast till kören, oligt! Men skitsamma. Åkte till mc donalds och åt som grisar på vägen hem också, för jag dooogade av huuunger. Nu sitter jag är och sitter som en annan hög potatis. Trååååkigt har jag. "sch!

Kommentarer
Postat av: Honey

Alltså, vad deprimerande dina inlägg är på sistone. Du börjar oroa mig.

2009-07-02 @ 00:36:00
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0