tell my love, I´m leaving for the sun.

Italien imorgon alltså. Rom först och främst. Kommer att gå upp vid 06.30 imorgon och det kommer inte att vara resas höjdpunkt om man säger så. Sen flyger jag över himlavalvet och landar och sen blir det att se allt man måste se. Men det kommer att bli awesome. Kommer att vara så lost utan heroin att jag inte vet vad, men det klarar jag faktiskt inte av tanken på just nu. Orkar inte med känslorna som medföljer. Det kommer väl ändå att komma smygande, I guess. Men jag kommer att klara mig med ett (låångt) sms om dagen. Visst kommer jag det..right? Ni lär ju upptäcka om jag kommer hem eller om jag dog under resan. Vi får väl se. Men nu vill jag inte vara sentimental meeer! Hejdå, älskar er och tons of greejeer!

Kommentarer
Postat av: Honey

Dö inte för guds skull. Nää, dö inte för min skull!

2009-07-15 @ 20:00:53
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: tiildaa'

imorgon kommer du hem. : )))

eeeeeeh jag har saknat dig? O:

2009-07-25 @ 00:26:45
URL: http://mims.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0