What if I´m not the hero, what if I´m in high school musical?

haj på er igen!
Jag har inte gjort någonting alls idag utom att sakna Hannah och umgås lite halvt med min familj. Vi tittade på youtube och hittade en underbar twilightparodi om high school musical. Den började med Edward som körde någon strange låt, sen kom Bella med en äkta musikalballad och sen helt plötsligt kom några random indianer. Vi förstod ingenting tills en sjöng (riktigt bra) "you thilthy bloodsucker!" och vi insåg att det var Jakob och hela gänget. Victoria gnälde en stund och sen avslutade Edward med repliken i min rubrik. Underbar.

Har egentligen inget mer att säga. Är dödligt uttråkad och vem som helst får underhålla mig om de vill. Jag ber er. Men det brukar inte funka att be er, damnit. Jag vill ut härifrån, nuuuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0