come on and give me some fire!

Idag blev det grilling på stranden med Natta. Nåja..grillning och grillning, strand och strand. Vi började som alltid vid vattnet och Natta tände grillen. ...nooootttt! Den fuckade up totalt och till sist dog den en stilla död. Vi bar den till sin grav och sen åt vi korvbröd med ketchup istället. Sen skulle vi "maxa till det" så Natta fick äta på max med hela rävås-skaran. Hon pratadeom "gubbar över trettio..alltså riktigt gamla!!" och fick myycket överdos av sugar. Oligt värre it was. Nu är jag dock illamående och vill gå och sova. Men det gör jag inte av en outgrundlig anledning. Typ att det är för tidigt och för att den här låten är sjuuuuuuuuuuukt lång. Skitsamma, jag har då hört längre kan jag säga. Den är dessutom slut nu och grejer, eller prylar som far säger när han tror han är rolig. Det är han aldrig men säg det inte till honom. Eller det har hänt förresten. Men jag inte bryyyyyy! Oj, vad positiva the sounds är här, de är great tydligen. De är inte gamla, alltså är de undrer 30 enligt Natta. _Det verkar många artister vara. Äsch skitsamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0