Imagine all the people, living in the street

haj på er.
Jag är just nu frustrated, men det bryr vi oss inte om. Idag har varit en fredag av alla, ganska trist, men också trevlig. Började den med franska och bild vilket var heeemskt, jag fick g i bild tydligen. Jag är inte bitter..

Efter lunchisen var det engelska och sen sevenska där vi spelade rapparkalja. Stranga grejer. Efter detta var det redan över, det gillade jag! 13.10 redan, I mean..yey!! Jag åkte direkt för fika med Natta, på espresso house blev det denna fredag. Gott men varför har hela Lund overprised läsk? 25 ml för 23 kr, nästan en krona per ml! Upprörande, it is! Har sen pratat med Hannah och äsch..godnatt.

Kommentarer
Postat av: vispen

Yes, please help me so I can get a mvg next year! My lovely and wonderful teacher haha.

2009-06-05 @ 22:56:21
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0