isn´t he a bit like you and me?

Mina dixieflickor sjunger om en beräknande grabb, han visste redan förut att han skulle dra på en kall dag i juli. Jävla grabbjävel, jag tycka. Men idag har jag vairt på konsert igen på vår älskade bjebburskola. Det var helt okej, ganska snabbt avklarat och vi fick sjunga tre låtar. Dagen är nära (hendel), nowhere man (äntligen fick jag också sjunga den!) och du finns inom mig från tarsan. Gick bra, nej, gicg heeemskt. Men skiter jag i det va_ Ja, det gör jag. Jag är trött i axlarna för jag är så spänd i kroppen. Det gillar inte jag. Idag har jag sett ut som en ko på idrotten och fått veta att Amanda gillar the script. Go her! Nu ska jag plugga kemi inför provet imorgon och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0