jag är senil och Onna ska fan in på psyket nu!

Jag har ett psykfall i hörlurarna och lite heroin on top. Onna har tokskrattat i mer än tio min. She never stops. Hur började det? Det hade med taxi att göra. Nu har hon slutat, tråkiga jävel. Hannah, få henne att skratta nuuuu! Jag orkar inte själv. Ja just det, jag är senil ja. Det var för att jag glömde en jävla massa. X. mitt huge skrattanfall åt att jag sjöng åt myggorna i onsdags och vår grupps negativa namn: neeej! Nu har Onna slutat skratta, dryyyygt. Hahahahahhaha, hon började, Hannahockså. Jag har fan roligt häär! :D shit, man borde filma. De låter som om de har ont eller något. Alltså shit vad gööör de? Jag vill också kunna skratta sådär. Jag vill läära! Lär mig, nuu! Onna skrattar åt ett ord Hannah sa och Hannah skrattar åt ett annat ord Hannah sa. Så fattar iaf jag det. Onna döör. Hahahhahahah, de skrattar ju fan åt nåt roligt, jag är förvånad. Onna låter som en häxa och Hannah har bara probleeeem. Onna gråååååter låter det som. Shit! Vad är det för jävla fel på mina älskade älsklingar? Det de skrattar åt "din känslokalla känslokalling!" shiiiit, Onna leker rövardotter och nu ylar dem. Jävla vildvittror sluta hosta, det kan jag göra åt er alla. Alltså det har nog gått 20 minuter snart tror jag. Nu slutade de skratta, igen. Taxi fick uppmärksamhet. Nej nu började de igen. Detta är såååååå interesting! Jamen säg nåt vettigt jag förstår er inte! Jag berättar sen hur det blir..a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0