now I know miss hell and I don´t feel a thing.

Torsdagsmorgon, kemiprov jag ej har pluggat bra till som stundar och pink som sjunger om att det kommer ta en jävla tid innan hon blir en glad unge. Det tycker jag är så oerhört deprimerande, må jag säga. Denna låt jag nu bytte till är väldigt konstig, men det har jag redan sagt i ett annat inlägg. Närmare bestämt något av söndagsinläggen. Hon gillar sin lille man, som ni har hört. Hon är bisexuell, för i en annan låt sjunger hon "I wished I loved jesus, the way my wife does". Religiös är hon också, det hör man i denna låt. Hon pratar om Gud hit och dit, och vadfan är det här för text? "superman in pyamas on the couch, goodnight moon will find the mouse". Är det jag som är pantad eller finns det iiiingen sence i det? Ah, nu kom en fiol och trodde sig vara någon. Snart är klockan åtta. "God bless dad and thancs for the stars, God hears aman wherever we are" det tycker jag var väldigt gulligt. :) vad är det för falsksjungande brud här i slutet? Äsch, tyst med dig nu. Nu ska jag sluta med en hemsk grabb som sjunger med mina dixieflickor, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0