so long and goodnight!!

Nu är det en tråkdag här i Emmas liv. Ensam och depressed är jag skall ni veta. Men det ska vi inte bry oss om, för det är så deprimerande att babbla om. Vi kan prata om nåt roligare, till exempel den här låten. Som inte alls är rolig, då den handlar om koliderande bilar verkar det som. Slut tar den också nu om jag känner den rätt. Jadå. Jag lyssnar istället på min käre Blunt som just frågar mig om det är en varning eller en elak skylt. Det är också en folk som har blivit galen, är det mörkret, en avskedad/resignerad man eller en bästa vän som lämnar mig bakom sig? Jag vet inte förfan! Fina översättningar jag gör idag. Om han inte hör musiken och publiken är borta ska han dansa här ensam, tydligen till en låt av lonely hearts club band. Det ser nog oligt ut där han står och dansar loss. Tiden tickar och ja, det är avundsjuka Blunt, jag äär vaundsjuk på heroinet och heltssonbitchen som får umgååås! *yyla* nej. Ingen sorg, det är så sorgigt. Nu kommer låten jag har skrivit om. "cause Ingemar has got a gun, and you´re right to be afraid he´ll send you to your grave cause he´s strange and new!" fast new är han inte längre, han är nästan 14 veckor gammal ju! Nu tar även denna låt slut. Nu tänker jag lyssna på en dålig låt. Kul va? Det är ju verkligen useful och vettigt att göra. Så dålig är den kanske inte förresten. Den handlar om sanning och bevis och annat deep shit. Va, vad deprimerande. Hon slutar livet, och får veta att alla ljög! Ska jag gunga dig åt söder eller vad säger du? Vatten på höfterna, alltså, hör jag dåligt eller nåt? Vad undrar du sa du? Det fattar inte jag men själv undrar jagvarför du tittar på dig själv. O, bra citat. Djup text det här, tror jag, har inte läst den så jag har inte koll på hälften. Är nyfiken jag. Låten var faktiskt trevlig, upptäcker jag så sakterliga. Hon vill veta vad som är fel, det kan hon ju sitta och fundera på eller vad hon nu vill hitta på. Ja, alltså, hon säger faktiskt pärlor av vatten på mina höfter. De stannar nog inte kvar utan rinner ned längs med benne, känner jag. Detta är en trevlig låt det med, om dans handlar den. Man måste dansa vissa dagar. Ahaa, och annars dåå? Nej fuck no, jag vill inte lösa upp några kedjor. Jag bry kedjor! Vem dricker te i glas? Det gör tydligen dixieflickorna. De vill att man ska dansa när the world makes no sence. Då måste man nog alltid dansa är jag rädd. Jag kkommer nog aldrig avsluta detta inlägget, för jag har liksom ingen anledning till det. En låtis med långt intro börjar nu. Tror jag ska störa Onna och Honey litegrann, de är inne på msn. Fast jag tvivlar på att de gillar avbråttet. Jag frågar dem vilka de är. Nu får vi..höra vad de svarar. Vi kan inte begrava the sounds sångerska levande. Dock får vi gärna kalla henne slampa, lögnare och tjuv, för det skiter hon i. Bara så ni vet så gör jag henne blå. Undrar om det är en fin blå färg. På systers jobb pratade de om olika nyanser av grönt. Mååååånga gånger. De är cenila där förstår ni, hon jobbar på eldreboende. Läskigt tycker jag. Ikväll kommer selenarna igen och vi ska ha jättetrevligt. Vi skall flumma huvudena av oss om jag får bestämma. Denna låt är konstig för den handlar om att imorgon slutar idag. Då måste man ju hoppa till övermorgon. Det gör jag gärna faktiskt! Oj, Sanna brinner! Hämta vatten! Hämta det från Nathalies höfter, om det stannade där. Hon verkar dock inte lida så hemska kval. De skrålar i stockholm fick jag veta. Kuul för dem. Nej nu var jag bitter igen, skärpning utan skärp! Nej nu ooorkaaar jag inte meeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0