trötthet, värme och en grabb skriker utanför

"stannaaaa!" skriker grabben. En moped brölar och jag lyssnar på stone of tears där Kahlan just nu är ganska horny. Det tycker jag är ganska trevligt, men säg inte det till någon. Varför ska vi inte det, undrar ni. Därför att jag säger det, tingestar. Tingest är ett sjukt bra ord. Sara tror ej att det finns, den konstiga flummungen. Flummunge är också ett ägigt ord, likaså är ägig. Jag orkar knappt blogga om dagen. Jag, Agnes och Tora var mycket speedade på eftermiddagen och körde four points game. Det är ett oligt game, som ni nog minns. På spanskan fick vi gå ut, för det är vaaarmmmmtttt! <333333333333 I love this. Nej nu kom Hannah, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du nu tycker om värmen så mkt vrf sitter du då inomhus??

2009-06-01 @ 18:58:09
URL: http://paronsmothee.blogg.se/
Postat av: Honey

Där kom jag, ja. Vi fick baka på sista spanska-lektionen. Var det sista? Nästa vecka då? Äsch.

2009-06-03 @ 07:30:49
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0