"se det positivt, vi har en badrumsmatta!"

hej!
Alltså denna dagen är bara skrattretande bra. Den började med att jag sket i kyrkan. Sen drog jag för utflykt med Natta, vi skulle till Ikea och äta tänkte vi! Vi är galna vi. Vi åkte till Malmö och upptäckte där att en buss gick till Södervärn. Det gillade jag inte, för det heter honeys förra skola där idioterna gick. Jag brölade på det ett tag och Natta blev konfunderad. Sen på Ikea åt vi köttbullar och köpte matta och Natta. Lss fick även betala ett wienerbröd som vi fikade på på värnhems torg i vårsolen. Fast när vi åkte hem b;rjade det regna, men vadå, vi hade ju en badrumsmatta som vi kunde gå under! Det gjorde vi också och jag vinkade till några dryga folks i en bil. Typ hallo! Har nu även ätit kladdkaka och fått veta två fiiiina saker. För det första ska vi till Italien i sommar! För det andra fick jag mvg på biologiprovet! O, my, god.

Citat från örebro som jag glömt!
Någon: vem är Enya?
Niklas: Enya är en karaktär som har deltagit i åtskilliga proktioner i Emma Rävås hjärna.

jag: alltså, negativ låt.
Hannah: nej positiv, man ska ta sitt liv! (yeah yeah, vi vet att du vill!)

Hannah: nej nu dör jag. *djupt andetag* oo, ett snöre!

tre saker ni bör känna till:
1) i torsdags drack jag gift.
2) vi upptäckte att Niklas har 360000 kr som han itne vet var de tog vägen...
3) 75 % av låtarna till detta inlägget var pink. Ingemar är in the mood for some girlpower.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utmärkt! Kan ingen hitta mig på Natta's bathroom floor? Där är det iallafall mjukt.

2009-03-31 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0